středa 6. dubna 2016

Moje druhá kůže!

to mi blesklo hlavou okamžitě, když můj muž zahlásil: "Vlasy" a dopl zip. Mých šatů!!! 
Při psaní odborných publikací, je nepsané pravidlo, že první a poslední autor je ten nejdůležitější;) První, kdo píše a poslední, kdo platí:)) Tak to vyšlo i teď, kdy to píšu, protože musím na začátek poděkovat Evě! 
Úžasné ženě, se zlatýma rukama, které by měla mít pojištěné jako modelky nohy;) Protože, co vzniká pod jejíma rukama, jednoznačně musíte mít! Aspoň já jsem spokojená a ne všemi superlativy dostatečně vyjádřitelná. 


Kde se fotilo?;)
A kdo byla "modelka"?:)) 
Filmová nožička, jako při polibku ;)
Jen ten zapomněla poslat. 
Má boky jako skříň, jako skříň, co naplat ... 
Styling nešlo podcenit, v hlavní roli vítr;) 
Říkám mu: "počkej! popravím si vlasy" a ty větrací šachty?  
ona: Proč si mne nevšímáš?
on: Oh! Darling.
So join us;)
Jeden z mnoha Lambanánů a house MoUSE;) 
Jak se nese ...
Detail šití 1. Chtěla jsem je s raglánovým rukávem a dostala jsem!
Detail šití 2.
Evu jsem navštívila osobně. Našla jsem ji na FB a napsala. Ochotně odpověděla a já se za ní vydala. Měla jsem koupené dvě látky, změřila mě a já se těšila, až příjde pošťák s krabicí;)   
Všude na budovách kamery a lidi kolem, ale nedalo se jinak;) za touto budovou proběhl polo-striptýz, ale když já nevidím je, oni nevidí mne;) Taky to tak máte?
Ta ostuda! A proč? 
Protože nás čekaly Dock-y;) a ...
... druhé šaty a ...
... vítr ve vlasech a ...
... vítr pod sukní.
Chce se té holce na záchod? nebo co? :))
Ale konečně bez větru.
Jak je nazvala Eva, Westminsterky. Design V&A Museum pro Rowan, zakoupeno v mém milovaném John Lewis;)
Městské selfie prostory s fotografem;)
Eva má styl, je božská, vše jak má být. Šaty v krabici v hedvábném papíru převázané mašlí, pozdravem s mírami a levandulovým překvapením.

Evi děkuji <3


A jak ona sama říká: Hurá do šatů ...  
 

Pokud chcete mít šaty, co vám budou dělat radost, Eva je ta pravá. Změřit se můžete doma a míry poslat. Látku si můžete poslat nebo vybrat u ní. A pak už čekáte jen na balíček. Nebudete litovat! 

7 komentářů:

  1. Eva je božská a ty jsi kráska Liverpoolská :) Šaty jsou náááádherné. Jen by mě zajímalo, kde ses převlékala :3

    OdpovědětVymazat
  2. Zamilovala jsem se. Do šatů i do Tebe. Zase! Navždy tfůj :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky:) Když jsem viděla tu látku, milovala jsem ji a hned jsem viděla tyto šaty, ale nakoupila. Počkala na mne, dobře jsem udělala:) a hlavně našla Evu.

      Vymazat