čtvrtek 11. srpna 2016

Jedna šije a druhá tropí hlouposti

 Eva!

Ta co šila - Eva s božskýma rukama, pod kterýma jí vznikají kousky, na míru, které ženám vracejí úsměv před zrcadlem!
Tak to je!
Ta co tropí hlouposti - Eva, která se zase usmívá před zrcadlem. 
Kapka, možná slz štěstí:)
Trocha kůže na trhu.
Látce od Tula Pink jsem neodolala, ale co s ní dovedla Eva?
Co myslíte?
Hotový MASTERPIECE!
Jsem ráda, že mi poradila a z látky jsme ušily halenku, protože ta látka je, jak říkám já, šílená!!!
Háčkovaný šál, háčkovaly zase moje ruce;)
♥ Mějte krásný čas ve společnosti kohokoliv  

8 komentářů:

  1. To je taková krása až mi dochází slova 😉💕 Krásný výběr a zlaté ruce a výsledek je famózní.A ještě modelka která umí 👍💕😊

    OdpovědětVymazat
  2. :-) krása, krása ;-) co jiného na to říci...látka je perfektní ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná halenka, krásná žena, dokonalá práce švadleny, gratuluji

    OdpovědětVymazat