pátek 3. března 2017

Kapsář



Napsala mi: Základ šedá, však víš, jak to doma máme.
Ještě než mi psala, dloho předtím jsem nosila v hlavě, že právě jim, nějaký kapsář přinesu. Osud nebo síla myšlenky? :))
"Základ šedý a zbytek nechám na tobě. Hlavně, aby se tam nedostala. Vymysli to, i s rozměry." Musím říct, teda napsat, že "základ šedý" nebylo vůbec jednoduché, protože jsem vůbec nemohla vybrat kombinaci. No jak to dopadlo, posuďte sami.

Áááá... fotografie jsou strašné:/
Nebyl čas řešit kdo je kdo, rozkaz zněl jasně: Nafoť to;)
 
"Základ šedá"
Je to tam. Nakonec šedá celá.
Červená vlnka na oživení a krásně hladké dvě dřevěné oči.
Měla jsem jasno hned, jak udělám hlavní kapsu, teda přesněji, jak ji chci. 
Zip určitě vnořený, ne aby šel vidět.
To se povedlo.   
"Základ šedý" já myslela NEONKY.   
Pak jsem chtěla dát zipy na kapsy, to se NEpovedlo. Střihy nepoužívám, pracuji rovnou s látkou. Zipy nevypadaly vůbec dobře. Vyřešila jsem to poutky.
Všiml si někdo? Vlnka kopíruje hlavní linku;)
Snad se vejde do kapsáře vše potřebné, co nemá být v postýlce při spaní. 

Krásný víkend všem:)

7 komentářů:

  1. parádní nápad :-) Krásný víkend i tobě, Evi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teď to vidím, wow, krásné. Šedá a červená, nejlepší kombinace. A barvy uvnitř. A kanafas s puntíkem. Jsi nejlepší :* <3 Krásný víkend :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsem nejlepší, ale s dovolením se pochválím za tři;) a myslíš, že kanafas do puntíku jde? Hezký den a děkuji:*

      Vymazat
    2. No jasně že jde, vypadá to moc krásně (a tato kombinace kor) <3

      Vymazat
  3. Je super,kdybych mela treti mimi,jdu do nej taky.��

    OdpovědětVymazat