pátek 5. května 2017

TOTE bag do pekárny

Jeden den mi naše mladá maminka napsala: "Evi, ušila bys mi tašku na pečivo, kterou podám paní v naší pekárně a ona mi do toho dá nákup, abych nemusela brát ty jejich plastové sáčky? " Moje srdce zajásalo a nemohla jsem odpovědět nic jiného, než: ANO. Mám ráda, když lidé přemýšlejí. 

Foto s nákupem od maminky ♥
Nemohla jsem tašku nechat bez překvapení;) 

Včera přišlo toto foto se vzkazem: " Už jsem ji vyzkoušela. Je parádní, hrdě jsem si ji nesla z nákupu, ani jsem ju pod kočár nepichla :) ". 

Děkuji za tyto projekty  
Mimochodem, tato maminka je pro mne vzorem, mám tě ráda 

4 komentáře:

  1. Stále na to nemám koule, velký obdiv; ještě že moje oblíbená pekárna dává aspoň do papíru. Chleby by se chtěly nosit v takovýchto kráskách <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji:* ale vzdyt mas zaclonacky na zeleninu, ne? Chleba uz je jen doplnek ;) Krasny vikend:*

      Vymazat
    2. Záclonky zvládám, ale podat v pekárně tašku na chleba ještě nedám. Napoprvé je to vždycky nejtěžší, adrenalin jako blázen ;)

      Vymazat
    3. Je to blazen, je to blazen...chytte ho:D ... Tato taska to rekne sama;) hlavne ve stovezate by to mohlo jit;) hezke dny a odvahy plnou tasku;)

      Vymazat