středa 7. června 2017

Smetanová ...

... ale ne zmrzlina;) 

Jedna muchlací deka.

Pro miminko.

Krásná vlněná, Baby Alpaca Silk, 70 % Alpaca a 30 % hedvábí.

Dostatečně díravá pro letní dny ;)
70 * 60 cm.

Krásné dny a vlahé podvečery pod dekou ;)
Tato je volná, kdyby měl někdo zájem. 

Krásné dny.
Eva

10 komentářů:

  1. Krásná! Háčkování obdivuju. Já vždycky zapomněla počítat oka :D. Ke kytce jsem se nikdy nepropracovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ano to počítání ... mi o tom něco povídejte;) Děkuji a krásné dny:)

      Vymazat
  2. Ty jsi neskutečná, krásná je a to ses bála, jestli nebude moc díravá. Poslouchej svou intuici ;) <3 :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jedna díra vedle druhé:) v bílé barvě už se muchlá a ve smetanové zatím čeká:) Děkuji. Mějte se hezky, doufám, že kreativně tvoříš;)

      Vymazat
    2. tvořím, ano ano, včera jsem stříhala, uvidím jak dnes a na víkend jedu se strojem v kufru, budu mět dům na sobotu celý pro sebe ;) mějte se krásně a snad brzo aspoň dopo ;) :*

      Vymazat
    3. Kocouři nebudou doma, budeš se mít báječně! Tak krásné tvořeníčko:*

      Vymazat
  3. Ty jo, to je krásné, Evi :-) Právě z tého příze také tvořím, je příjemná a výborně se s ní pracuje. Měj se krásně a užívej sluníčka ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evi, za mne, jedna z nejlepších;) užívej a relaxuj ;) Měj se hezky, Eva:)

      Vymazat
  4. Evinko máte můj obdiv... já mám zatím jen cca 100 čtverečků, už asi 2roky v košíku, deka v nedohlednu...
    EF

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj ty bože, to nejhorší, podle mého názoru, je před vámi;) já zatím největší počet dělala něco přes 200 čtverečků, jako svatební dar. A já je navíc neháčkuji k sobě, protože se mi to "nelíbí", ale pěkně sešít v ruce očko po očku. Takže až zapadnete sněhem, tak se pomalu pusťtě do toho, to dáte;)

      Vymazat