čtvrtek 1. června 2017

Zelená a růžová?

Za mne A.N.O.! Co vy? 

Máte doma kmen? Starý peň? Uřežte 3 cm a máte servírovací prkénko jako lusk;) které vám bude dělat parádu, stejně jako nám;)

Ptáčci zpívají a kočka spí;)
Tato látka mi připomíná vymalované vězení z pohadky Šíleně smutná princezna.
 
Druhá strana polštáře je zelená.
Život v Británii mne ovlivnil, mají tady tolik hezkých věcí. Už mi nestačí ušít jednoduchý polštář, kdy ustříhnu obdelník, přepůlím a sešiju, nebo dva čtverce a sešiju.
 
Co myslíte, může tato kombinace být?

Krásné dny, zítra začíná víkend:) Co plánujete? Už první koupání?  

10 komentářů:

  1. boží bambulky :)

    U nás by byli už okousané :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pohádkový. A kombinace nejkrásnější <3 Snad se o víkendu nevykoupeme, stačí že mám rýmu - jedeme sjíždět Jizeru :) Máte ještě tropy? Krásný den :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Voda všechno odplaví, užíjte si! No tropy byly 2 dny, teď je krásně:)

      Vymazat
  3. Evinko ten polštář je prostě d.o.k.o.n.a.l.ý
    <3 EF

    OdpovědětVymazat
  4. Super kombinace, super ladí. Až si dítě reprezentativně uklidí pokoj, pošleme foto. Ale nevidím to nadějně. Díky moc. Těšíme se na viděnou:)J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I my se těšíme! Pošlete nebo si to přijedu vyfotit;)

      Vymazat