středa 5. července 2017

Matrix bag

tak ji pojmenovala moje sis . Já jí pracovně říkala kobercová. Má svůj příběh, tak jako všechno co tvořím. Chtěla tašku na cvičení, ale já neměla tu pravou látku. Chtěla jsem něco odolného, ne jen použít riflovinu. Mohla jsem použít šusťákovinu, která se do tělocvičen nosí, ale já ráda birkinu na celebritách:)) protože sama ONA je celebritka, moja ♥. Vydala jsem se do ulice, kde peníze mizí jen co zaparkujete městské kolo do stajanu a kousek se vrátíte. Obchod s potahovýma látkama mne nasál, že jsem ani neveděla jak a tato, na omak úžasná, pro oči tetrisová, kobercová, kráska z metrixu mne měla a já ji. Ušila jsem tedy takovou, kterou když otevřete, pěkně se rozevře a vy máte všechno na očích. Opatřila zipem, aby zběsilou jízdou z fitka, plná endorfinů, v zatáčkách na ručku, nic z tašky navypadlo. Nakonec kabela patří jiné, byla moc velká. Nevadí, složí dobře (snad), nejen v tělocvičně, ale i u vody;) A tato je její sestra. 


Cvak. 
ON: "Mojko,tá košeľa ta robí takú širšiu" 
ONA: Myslíš tlustů?
ON: Né.
ONA: Tož, co mám dělat. Počkaj ... 

... lepší? 

Vzor nevyfotitelný? nebo ON hlady nevidí?
Sis ji dobře pojmenovala, MATRIX.

Na profilovce musím ještě zapracovat, nebo za to může ta košela? ;)

50 (šířka nahoře) x 37 (šířka dole) x 36 (výška) x 12 (hloubka) cm.
Velká kapsa, malá kapsa, popruh s karabinkou na klíče (?) či ...

ONA: Zkusme to ještě jednou:)
ON: Smích ...

ONA: Už jsem chudší? 
ON: Smích ...

Ach ty filtry:)

Hraje dnes ještě někdo tetris? 
Sledujete Tour? 

Wimbledonu zdar!
Eva with 

3 komentáře:

  1. Tetris, tepich nebo tenis, všechno je správně. Ještě chvilku a budeš se pózováním živit. Profesionálně. Taška je super, jen pozor, do velké se hodně věcí vleze ;) Zdravím Lpoolu :* <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taška na hodně velké radosti;) A co ty a tvá? ;)

      Vymazat
    2. moje tvoje? ta má těžký život, každodenní šichta, co se vleze do ní narvu a když si musím vzít jinou, jsem celá nesvá ;) <3

      Vymazat